Rólunk
Menoni Gabriella vagyok, matematika, fizika, francia nyelv és irodalom szakos tanár, minősített és szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető. Tanárként francia nyelvet tanítottam, matematikát és fizikát magyar és francia nyelven, matematika és fizika szaknyelvet valamint osztályfőnöki feladatokat láttam el. Tapasztalatot szereztem általános iskolában, középiskolában és főiskolán. Találkoztam a neveléssel-oktatással az iskolában diákként, később tanárként, szülőként és fenntartó képviselőjeként is. Több mint 30 éves szakmai tapasztalattal és több mint 20 éves szülői tapasztalattal a hátam mögött döntöttem úgy, hogy a közoktatás hiányosságainak pótlására biztosítok egy helyet, ahol a diákok versenyképessé tehetik a matematika tudásukat, ahol tökéletesíthetik a francia nyelvtudásukat, ahol komplex fejlesztésben részesülhetnek.
Kulman Lilla
Kognitív- viselkedésterápiás tanácsadó
Okleveles WÉK (Willams ÉletKészségek® stresszkezelő, kommunikációs és szociális készségfejlesztő tréning, bővebben: eletkeszsegek.hu) facilitátor
Természetkapcsolat facilitátor
Diákrelax tréner
Meseerdő sétavezető.
Osztom a nézetet, miszerint testi-lelki egészség csak a természettel való összhangban, a természettel való kapcsolatot feltételezve jöhet létre. A természet közelsége, a tudatos jelenléten alapuló gyakorlatok és a mesevilág külön-külön is a belső világunkba invitál minket, az itt készült kreatív munkák, térkompozíciók is a belső középpontunk termékei lesznek. Mindez elősegíti, hogy új kapcsolódási pontokon találkozzunk saját magunkkal, egymással, a minket körülvevő környezettel.
Okleveles WÉK facilitátorként jogosítványom van a Magatartástudományi Intézet gondozásában működő Williams Életkészségek® program diákok részére kidolgozott verziójának a vezetésére. A „Diák-WÉK” (bővebben: http://www.eletkeszsegek.hu/stressz_trening_tini.htm) elnyerte az „Ajánlott iskolai egészségfejlesztési program” címet. Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által kiállított TANÚSÍTVÁNY száma 1/2018.
A diákok részére tartott csoportos stresszkezelő tréningek tapasztalatai megerősítettek abban, hogy gyermek iskolai szociális kapcsolatai alapvetően meghatározzák a tanuláshoz való viszonyát. A kommunikációs-, szociális készségfejlesztő- és relaxációs készségek, technikák elsajátításával koncentráltabbá, nyugodtabbá, kiegyensúlyozottabbá válik, ehhez társul az iskolai teljesítmények javulása és a vizsgahelyzetekkel való sikeresebb megküzdés. Az általam vezetett foglalkozásokon mindezt korosztálynak megfelelő, játékos formában sajátíthatják el a résztvevők, lehetőség szerint természetközelben.